vakantie curacao - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van joyke smink - WaarBenJij.nu vakantie curacao - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van joyke smink - WaarBenJij.nu

vakantie curacao

Blijf op de hoogte en volg joyke

19 Januari 2014 | Nederland, Wijk bij Duurstede

hier is dan mijn eerste reisverslag, niet over Australië maar wel over Curaçao.

ook al begon 2014 niet helemaal zoals het zou moeten, hebben wij wel een heerlijke vakantie gehad op Curaçao!
2 januari ben ik met mijn zusters en broeders naar Curaçao vertrokken, om mijn moeder te gaan verassen.
mijn moeder heeft 24 december te horen gekregen dat ze 31 december naar Curaçao zou gaan met mijn vader, en zonder kinderen. maar ze wist niet dat wij 2 dagen later zouden volgen.
toen wij ook daar aankwamen was ze zeer verrast! haar reactie was geweldig, en zeer verrast!

de 2 weken vakantie was begonnen, heerlijk genoten heel veel gezien, en wat maken die mensen op Curaçao er een ongelofelijke zooi van. het kan allemaal zo veel mooier zijn dan het al is! er zijn ontzettend mooie stukjes, die je alleen wel even moet gaan zoeken maar dat het zoeken zeker waard is.
ik heb deze 2 weken zo ontzettend veel gezien en vooral genoten ook van het heerlijke zonnige weer, terwijl het hier in Nederland koud was.. voor het eerst in januari in mijn korte broek en T-shirtje gelopen.
ik kan wel een heel verhaal gaan schrijven over de hele vakantie, maar dat word denk ik op een keer ook heel saai en zo lang dradig.

ondertussen zijn wij alweer een paar dagen thuis en vind ik het helemaal niks thuis.. koud vies en grauw weer BAH!

nu ik ook thuis ben word ik ineens heel zenuwachtig, helemaal nu ik dit reisverslag zit te schrijven. helemaal omdat ik weet dat mijn volgende verslag in Australië getypt zal worden. het is nog maar een weekje!!!
na (bijna) een jaar erna toe te hebben geleefd is het over een week zover, maandag 27 Januari om half 3 zit ik in het vliegtuig richting Australië!! YEEY!!
ene koffer uitpakken en de andere weer inpakken heel vreemd...
deze aankomende week staat in het teken van afscheid nemen. als ik eraan denk krijg ik het stiekem al een beetje benauwd.. maar ik heb er ontzettend veel zin in!!!

nou ik laat het hierbij want anders kan ik nog wel even doorgaan! ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

tot mijn volgende verslag in Australië!!

liefs Joyke


  • 19 Januari 2014 - 19:03

    Anne :

    Geniet van je laatste dagen hier lieverd!

    Ik ga je zoooo missen!!!

    Xxxxxxxxxxxxx

  • 19 Januari 2014 - 19:13

    Dicky Smink:

    Lieve Joyke,
    Wij gaan jou volgen met je reis naar australie.
    Wij wensen jou daar veel plezier. Een lief gastgezin,en al het goeds.
    Maar een dingetje dat ik graag wil zeggen, wordt niet veriefd en kom terug.
    Liefs dicky xxx

  • 19 Januari 2014 - 19:31

    Frits :

    Ga je volgen mop daar in Australië. Xxx

  • 19 Januari 2014 - 19:44

    Tahnee Smink:

    Lieve joyke,
    Heel veel plezier...pas goed op jezelf,
    maar let vooral op de mooie Australische mannen

  • 19 Januari 2014 - 22:06

    Wieke:

    Ben benieuwd naar je verhalen vanuit australië! Jij gaat je zeker vermaken!

  • 22 Januari 2014 - 14:58

    Betty Stooker:

    Lieve Joyke,

    Goede reis.
    Heel veel succes en vooral veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijk bij Duurstede

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2014

tripjes en een verzwikte enkel..

03 Maart 2014

time of my life!

03 Februari 2014

aankomst Australië

19 Januari 2014

vakantie curacao
joyke

27 januari 2014 vertrek ik naar Australië om mijn droom waar te maken. het eerste half jaar zit ik als au pair in Melbourne daarna reis ik verder. Met deze blog kun je zien wat voor avonturen ik hier meemaak!:)

Actief sinds 28 Dec. 2013
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 7135

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: