time of my life! - Reisverslag uit Surrey Hills, Australië van joyke smink - WaarBenJij.nu time of my life! - Reisverslag uit Surrey Hills, Australië van joyke smink - WaarBenJij.nu

time of my life!

Blijf op de hoogte en volg joyke

03 Maart 2014 | Australië, Surrey Hills

Het is ondertussen al een tijdje geleden dat ik een verslag heb geschreven of ik ben te druk en anders geen zin..

de titel zegt hrt al ik heb de tijd van mijn leven:) ik ben vollop aan hrt genieten en niet alleen van mijn vrije tijd hier maar ook het werken vind ik helemaal geen probleem:) holkie is een leuk kind, maar wel een hele uitdaging aangzien xe precies weet wat ze wilt em als ze het wikt doet ze er alles voor dat het ook gebeurt. Beetje uitdaging is ook heel niet verkeerd anders is het ook weer zo saai! De jongste is nu bijna 9 maanden en dasr heb ik niet ze veel om kijk naar alleen af entoe opassen of ik ga gezellig met haar knuffelen dat kind lacht altijd!

Afgelooen weekend met het gezin mee geweest naar michelle haar ouders, die wonen aan het strand in flinders! Ik had een super uitzicht over de zee in mijn kamer. God wat is het daar heerlijk! Ze hebben mij mooie plekken laten zien en ik ben mee geweest naar de red hill market, een gewone markt maar wel heel grappig! En ik heb heel veel samen met hollie lego gebouwen gemaakt.. en het weekend afgesloten met een heerlijke lunch met een ongelofelijk uitzicht!

Met een groep nederlandse meiden doe ik een hoop leuke dingen:) shoppen uitgaan lunchen dinner! Super gezellig allemaal.. kan er wel een heel verhaal over gaan vertellen maar dat is voor jullie oom weer zo saai!
Aankomende woensdag ga ik dus samen met een ander nederlands meisje (brenda) naar bruno mars!!!! Eindelijk gan ik hem zien:) vrij duur maar dat is bruno waard:) en zondag ga ik met alle dutchies naar een festival met allemaal bekende optredens! Kortom ik heb hier een goed leven kom niks te kort hier.. alleen mijn ouders, zussen en broeders.. natuurlijk mijn lieve sepp!

Ik vind het trouwens super om te zien hoeveel mensen mijn blog lezen,dit had ik nooit verwacht!

Ik laat het hierbij en ga gezellig (ahum) cricket kijken.. ag anthony lijkt op papa die schreeuwt ook naar de tv alleen is het bij papa voetbal! Feels like home!

Xxxx tot de volgende!


  • 03 Maart 2014 - 17:48

    Rosanne:

    Wat goed om te horen dat je gelukkig bent! Geniet ervan lieve joyke. Xx

  • 22 Maart 2014 - 14:45

    Harry En Anneke:

    Wat leuk om dit reisverslag te lezen en zo je belevenissen te volgen. Blijf genieten en laat dit de reis van je leven worden.
    Liefs.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surrey Hills

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2014

tripjes en een verzwikte enkel..

03 Maart 2014

time of my life!

03 Februari 2014

aankomst Australië

19 Januari 2014

vakantie curacao
joyke

27 januari 2014 vertrek ik naar Australië om mijn droom waar te maken. het eerste half jaar zit ik als au pair in Melbourne daarna reis ik verder. Met deze blog kun je zien wat voor avonturen ik hier meemaak!:)

Actief sinds 28 Dec. 2013
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 7139

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: